Pisarniško pohištvo se v svoji osnovi razdeljuje na več segmentov:
Pisarniško pohištvo po meri
Medtem, ko je po eni strani, mogoče pisarniško pohištvo dobiti v vseh večjih pohištvenih centrih po Sloveniji, v obliki tipskih pisarniških rešitev (pisalne mize, pisarniške omare, pisarniški stoli,…), je mogoče, po drugi strani, pisarniško pohištvo dobiti tudi po naročilu – slednje se imenuje pisarniško pohištvo po meri (1).
Pisarniško pohištvo, izdelano po meri, ima prednost v tem, da ga je lažje uskladiti z ostalim, že obstoječim pohištvom po pisarnah, lažje je dopolniti kakšne omare ali pisalne mize, lažje pa je tudi v celoti na novo opremiti določene poslovne prostore – saj se s prilagajanjem pohištva, pač lahko bolj približamo interierju poslovnega prostora, ki se ga opremlja.
Hkrati je po naročilu izdelano pisarniško pohištvo dobro tudi v tem, ker z njim poslovne prostore bistveno bolj funkcionalno razporedimo in jih uporabljamo bolj učinkovito (2).
Pomemben material, na katerega oblikovalci pogosto pozabijo pri pripravi svojih projektov je steklo. S svojimi lastnostmi in videzom, poskrbi za eleganten in moderen videz vsake pisarne ali poslovnega prostora. V pisarnah se najpogosteje uporablja za ločevalne pregradne steklene stene in steklena klasična in drsna vrata. Zaradi svoje trdnosti, se ga lahko uporabi kot delovno površino – zgornjo ploskev za konferenčne in pisalne mize.
Pisarniški stoli
Pisarniški stoli morajo po eni strani zagotoviti svojo funkcijo v smislu zadovoljitve delovnih potreb pisarniških delavcev po udobnem sedenju, gibčnosti in tudi iz zdravstvenega vidika, saj je dokazano, da so delavci v pisarnah pač zdaleč najbolj izpostavljeni prekomernemu sedenju in ukrivljanju hrbtenice.
Po drugi strani, pa so pisarniški stoli tudi tisti osrednji element pisarn, ki s svojim videzom pomembno vplivajo na prvi vtis pisarn in delovnih prostorov ter tudi na celoten delovni ambient nekega podjetja (3).
Pisarniške mize
Pisarniške mize se po svojih lastnostih ponovno ločijo na takšne, ki so del nekega celovitega pohištvenega programa za pisarne ali pa so lahko izdelane povsem individualno.
Za individualne pisalne mize se praviloma ogrevajo managerji, direktorji, vodje pisarn in oddelkov, medtem, ko v skupnih delovnih prostorih in pisarnah, največkrat prevladujejo pisalne mize tipskega značaja.
Obenem lahko imajo različne pisalne mize med seboj različno dopolnitev v obliki regalov pod mizo, kotnih pisalnih miz, miz z dodatnimi odlagalnimi policami, pregibnih in zložljivih miz in ostalo (4).
Če se tudi sami zanimate za pisarniško pohištvo (po meri) ali v okviru individualne izdelave, vas vabimo, da še naprej spremljate našo spletno stran – kjer bo v bodoče še več objavljeni prispevkov na temo opremljanja pisarn.