Ali ste vedeli, da več kot tretjina vsega iskalnega prometa v Googlu doseže prvi rezultat na prvi strani? Če želite, da ljudje kliknejo na vašo vsebino, jo morate uvrstiti med prvih nekaj rezultatov – in če želite, da sploh prejmete pomemben promet, morate biti vsaj med prvimi desetimi rezultati. Kako lahko torej pomagate svojim stranem, da se uvrstijo na prvo stran rezultatov?
Seveda z optimizacijo za iskalnike (SEO)! SEO se nanaša na široko paleto taktik, ki se uporabljajo za izboljšanje vašega položaja na lestvici, vendar pa to ni vedno najpreprostejša stvar. Na srečo obstaja nekaj stvari, ki jih lahko storite za izboljšanje SEO in povečanje prometa.
- Usmerite se na ključne besede z dolgim repom
Dobra kampanja SEO se začne z vključevanjem ključnih besed. Če želite imeti dobre možnosti za uvrstitev pri katerem koli iskanju v Googlu, se morate usmeriti na določene ključne besede, ki jih ljudje iščejo, in te ključne besede vključiti v svojo pisno vsebino. Pomembno je, da izberete prave ključne besede.
- Pišite zimzelene vsebine in posodabljajte stare
Še en preprost način za izboljšanje SEO je, da čim pogosteje ustvarjate zimzelene vsebine. Tako kot so zimzelena drevesa tista, ki ostanejo sveža in zelena, ko druga porjavijo, je zimzelena vsebina tista, ki ostane uporabna in pomembna, ko druge vsebine postanejo zastarele. Gre za to, da pišete vsebine, ki bodo pomembne tudi čez nekaj let.
- Osredotočite se na namero uporabnika pri iskanju
Ključne besede so dragoceno orodje za izboljšanje uvrstitev, vendar njihovo vtikanje v vsebino ne prinaša samodejnih rezultatov. Za uvrstitev na prvo stran morate pripraviti vsebino, ki obravnava namen iskanja uporabnikov – torej zakaj uporabniki iščejo ključne besede, na katere se osredotočate.
- Optimizirajte slike na SEO način
Besedilo na vašem spletnem mestu ni edina stvar, ki jo morate optimizirati za izboljšanje SEO. Vzeti si morate čas tudi za optimizacijo slik. Prvi način za optimizacijo slik na vašem spletnem mestu je, da jih stisnete.
Če so datoteke slik prevelike, upočasnijo hitrost nalaganja vaše strani, zaradi česar bo veliko uporabnikov raje pritisnilo gumb nazaj, kot da bi čakali. To vedenje pa Googlu sporoča, da vaše spletno mesto ni relevantno za rezultate iskanja. Za slike lahko uporabljate tudi oznake alt, ki so v bistvu kratke opisne besedilne opombe, ki jih priložite slikam.
Google ne more prebrati slike jabolka, lahko pa prebere oznako alt, ki pravi “bleščeče rdeče jabolko”, kar pomeni, da lahko slika prispeva k ustreznosti vaše strani, kar lahko pomaga izboljšati uvrstitev v rezultatih iskanja.
- Pridobite visokokakovostne povratne povezave
Ena od najučinkovitejših zvijač za uvrščanje v Googlu je uporaba povratnih povezav – pravzaprav je gradnja povezav najpomembnejši dejavnik uvrščanja v Googlu. Povratne povezave so tiste, pri katerih se zunanja spletna mesta povezujejo z vašo vsebino. Prizadevati si morate, da za vsako vsebino, ki jo ustvarite na svojem spletnem mestu, pridobite nekaj visokokakovostnih povratnih povezav.
- Ustvarite prepričljive SEO naslove in meta opise
Deloma si želite višje uvrstitve, da bi pridobili več prometa, vendar to deluje v obe smeri – ko ima stran veliko prometa, se uvršča višje. Zato morate zagotoviti, da bo vaša vsebina pritegnila uporabnike, ko se prikaže v rezultatih iskanja, in naslovi so odličen začetek.
- Uporabljajte ustrezna sidrna besedila
Sidrna besedila so besedila, ki so hkrati povezava do nekatere druge spletne strani. Zelo pomembno je kakšno sidrno besedilo izberete za link, ki ga želite umestiti v besedilo.
- Prakticirajte odzivno oblikovanje
Ena od najbolj ključnih zvijač za uvrščanje v Googlu, ki jo je treba izvajati, je odzivno oblikovanje. Pravzaprav to ni le hek, temveč je nujen pripomoček. Pri odzivnem oblikovanju spletno mesto optimizirate tako za mobilno kot za namizno obliko, tako da se pravilno prikaže na telefonih, tabličnih računalnikih in računalnikih.
- Vzpostavite Googlov poslovni profil
Večina vaših taktik SEO naj bo osredotočena na optimizacijo vsebine spletnega mesta, vendar obstaja še en način, da se organsko prikažete tudi v rezultatih iskanja. Ko v poslovnem profilu Google nastavite profil za svoje podjetje, se boste lažje prikazali v lokalnih rezultatih iskanja.
- Naj bo vaša spletna stran organizirana in izdelava kakovostno
Dobra spletna stran je ključnega pomena pri optimizaciji in pri dviganju avtoritete. Kako je izdelana, kako je oblikovana, kakšna je uporabniška izkušnja…
Tako, to je 10 SEO elementov, s katerimi boste sigurno blesteli pri uvrstitvi.