Spodaje je predstavljen digitalni marketing za teambuilding agencijo ETC Adriatic, ki sicer v slovenskem prostoru, sodi med eno izmed največjih agencij za izvedbo in organizacijo teambuilding programov. Svojo dejavnost pa ETC Adriatic že vrsto let več kot uspešno izvaja tudi na zahtevnem hrvaškem trgu in drugod.
Digitalno udestvovanje (pojavljanje in nastop agencije, trženje storitev in programov), agencija ETC Adriatic izvaja preko svoje spletne strani (ETC Adriatic.si), hkrati pa pred samo razlago izvajanja digitalno marketinških aktivnosti na spletni strani, povejmo, da ETC Adriatic deluje sicer tudi izven digitalije in spleta (na različnih sejmih, ipd…). Nemajhen delež podjetij, ki se zanimajo za izvedbo team building programa preko ETC agencije, pa seveda do agencije pristopi, že preko dobrega priporočila zadovoljnih strank, saj je ETC Adriatic na trgu organiziranja team building programov, že vrsto let.
Kar se tiče samega digitalnega trženja in marketinga na spletni strani, je agencija ETC Adriatic, dejansko najbolj aktivna na treh spletno digitalni področjih:
Digitalni marketing in oglaševanje na Google Ads
S pomočjo plačljive Googlove platforme Google Ads, ETC Adriatic redno oglašuje svoje storitve in teambuilding programe, pri čemer pa redno udejstvovanje v Googlovih plačljivih kampanjah ne pomeni, da ETC Adriatic to obliko digitalnega trženja, uporablja v vsakem trenutku.
Za učinkovito Google ads oglaševanje je značilno, da sicer takoj zagotovi povečan obisk spletne strani, a je na Google oglaševanju vseeno potrebno biti dovolj aktiven, da prikazovani oglasi s časom “ne zbledijo” in, da ne pride do t.i. banner blindness efekta, ko uporabniki Googla, postanejo imuni na prikazane oglase.
V ta namen je digitalni marketing s pomočjo Google Ads odličen za pojavljanje v špisah sezone zanimanj za team building programe, sicer pa je za učinkovito trženje s pomočjo Googla, dobrodošla še druga metoda – to je večanje obiska spletne strani po naravni poti, s t.i. optimizacijo spletne strani in bloganjem.
Digitalni marketing za teambuilding agencijo ETC Adriatic na organskem (SEO) področju – med naravnimi prikazi spletnih strani v iskalniku Google
Digitalni marketing brez tega, da agencija ETC za večjo vidnost svoje spletne strani, plačuje Googlu za zakup ključnih besed, se izvaja s pomočjo t.i. SEO optimizacije spletne strani, na podlagi katere Google bolje razume tematiko spletne strani, posledično pa spletno stran uvršča višje v svojem iskalniku.
Posledica dobrih uvrstitev spletne strani ETC Adriatic na prvi strani Googla, je povečano število povpraševanj, hkrati pa je potrebno povedati, da uporabniki Googla, nemalokrat plačljive oglase preskočijo in želijo videti spletne strani, ki za svojo pojavnost Googlu ne plačujejo.
Visoko uvrstitev na prvi strani Googla, ETC Adriatic dosega tudi s pripravo blog zapisov na svoji spletni strani (s katerimi skrbi za vedno sveže vsebine obiskovalcev svoje strani, obenem pa, ker so ti zapisi SEO optimizirani, skrbi tudi za prirastek novih spletnih obiskovalcev, ki v Google ne vtipkajo samo najbolj vtipkanih ključnih besed na temo team buildinga (npr. team building, itd…).
Digitalni marketing na LinkedIn-u
Ker je dejavnost agencije ETC Adriatic izrecno usmerjena na BTB trg ali pa vsaj v prvi vrsti v BTB trg, je seveda razumljivo, da se s svojo dejavnost vse team building agencije, ne samo ETC Adriatic, udeležujejo tudi udejstvovanja na družabnem omrežju LinkedIn.
Digitalni marketing na LinkedIn-u poteka tako, da se na družabnem omrežju objavljajo krajši posti o udeležbi agencije na sejmih, objave iz blog objav ter sodeluje preko komentarjev s potencialnimi strankami, ki se utegnejo zanimati za izvedbo team buildinga.
Dodatne informacije in praktične napotke o digitalnem marketingu iz izkušenj, najdete na MatijaZajšek.com.
V zvezi z organizacijo team buildinga za vaše podjetje, povejmo, da imamo na naši spletni strani, objavljen še prispevek z naslovom Kako motivirati zaposlene za učenje?
Oznake: Digitalni marketing za teambuilding agencijo