REMARKETING

REMARKETING 

Kaj je remarketing?

Ponovno oglaševanje oz. remarketing vam daje priložnost, da dosežete stranke, ki so že obiskale vaše spletno mesto z uporabo oglasne pasice. Ko stranka obišče vašo spletno stran, je označena s posebnim piškotkom, ki vam omogoča, da določeni osebi ponovno predvajate oglas na spletu. To je odlična priložnost, da jih iz obiskovalca spremenite v zveste stranke. Remarketing je v letu 2021 nepogrešljiv pri spletnem oglaševanju. 

remarketing
remarketing

Kako deluje?

Na primer, obiskovalci, ki iščejo nove dodatke za hišne ljubljenčke, lahko obiščejo nekatero spletno stan in si ogledajo različne izdelke, ki so na voljo, vendar mnogi obiskovalci odidejo, ne da bi dokončali nakup. Ker vemo, da so obiskovalci potencialne stranke, jih lahko spletna stran označi kot »obiskovalce spletnega mesta«.

To bo tej spletni strani omogočilo, da prikaže oglas označenim »obiskovalcem spletnega mesta«. Skupine obiskovalcev lahko celo segmentirate glede na strani, ki so jih obiskali, da jim prikažete zelo ustrezne oglase in povečate večkratne obiske vašega spletnega mesta.

Zakaj uporabljmo remarketing?

Obstaja veliko razlogov zakaj uporabljati možnost ponovnega oglaševanja oz. remarketing, mi vam bomo predstavili le nekatere, ki se nam zdijo najbolj pomembni

  1. Ostanite v stiku s svojo ciljno publiko

Imejte v mislih eno statistiko, da 96 % obiskovalcev odide brez konverzije, 49 % obiskovalcev pa 2-4 krat prebrska spletno mesto, preden opravi nakup. V tem primeru lahko pustite svoje potencialne stranke in tega si ne želite.

Ne pustite svojih dragocenih strank! Ponovno trženje vam pomaga spremljati uporabnika od ene spletne strani do druge spletne strani in tako naprej, da ponovno pritegnete stranke in jih pripeljete nazaj na vaše spletno mesto.

  1. Povečajte število konverzij na vaši spletni strani

56 % podjetij uporablja ponovno trženje za pridobivanje strank. Remarketing vam pomaga, da ponovno pridobite obiskovalce, tako da jim prikazujete oglase na drugih mestih, kot so spletne strani z novicami, blogi in članki. Oglasi za ponovno trženje vam omogočajo ustvarjanje sporočil po meri, ki privabijo obiskovalce, da ponovno obiščejo vaše spletno mesto in dokončajo nakup.

  1. Povečajte prepoznavnost blagovne znamke

Z remarketingom boste lahko vzpostavili prepoznavnost blagovne znamke v zgodnji fazi nakupnega procesa in postali avtoriteta za svoj izdelek. Zgodnja vzpostavitev tega pooblastila za obiskovalce bi morala vaše stranke vrniti, ko bodo pripravljene na nakup.

Še najpomembnejša pa je …

  1. Privabite stranke svojih konkurentov

Pri ponovnem trženju se vaši oglasi prikažejo v brskalniku stranke, ko ta obišče vašo spletno stran ali išče določeno ključno besedo. To pomeni, da lahko ciljate na ljudi, ki so obiskali spletne strani, ki so zelo povezana z vašim izdelkom, vključno z vašimi konkurenti.

Zelo pomembno je da vaše potencialne stranke vidijo vaš oglas večkrat ter da si ga spomnijo, ko iščejo izdelke ali storitve, ki jih vi ponujate. Ljudje, ki se na vaše spletno mesto vračajo drugič, tretji ali četrti, so bolj verjetni, da bodo kupili, saj so že videli vaše spletno mesto, zato so jim vaši izdelki ali storitve bolj poznani.