3 močni razlogi, zakaj bi morala podjetja uporabljati socialna omrežja
Z leti so se družbeni mediji oziroma socialna omrežja iz platforme za socialno mreženje razvili v močno tržno platformo. Tržniki to priložnost izkoriščajo za izboljšanje svojega poslovanja za večji dobiček.
Če ga ne uporabljate za svoje podjetje, lahko to pomeni le, da puščate denar na mizi. Toda kaj je tisto, kar omogoča vse to v družbenih medijih oziroma socialnih omrežjih?
-
Pomagajo povečati vaš doseg
Ena od glavnih prednosti uporabe družbenih medijev je, da vam pomaga doseči širše občinstvo v zelo kratkem času.
Vse, kar morate storiti, je, da ste dosledni pri strategiji družbenih medijev. To vključuje ustrezen urnik objav, sodelovanje z občinstvom z všečkanjem, deljenjem in komentiranjem, uporabo ustreznih hashtagov itd. S tem boste povečali svojo prepoznavnost in ljudje vas bodo začeli prepoznavati. In ko bodo prepoznali vašo blagovno znamko, vam bodo začeli tudi zaupati.
-
Krepijo odnose z vašim občinstvom
Še ena neverjetna prednost uporabe družabnih medijev je, da jih lahko uporabite za gradnjo odnosov s svojim občinstvom.
Večinoma vaše občinstvo vašo blagovno znamko razume le prek vsebine, ki jo ponujate. Pri tem jo vidijo v smislu podjetja. Tako vaše občinstvo ne čuti nikakršne navezanosti na vaše podjetje. To strategijo lahko nekoliko obrnete tako, da s pomočjo družbenih medijev svojo blagovno znamko predstavite bolj osebno.
Na primer, večina podjetij svojemu občinstvu ne dovoli, da bi spoznalo zgodbe iz zakulisja njihovega podjetja. Če pa jim omogočite vpogled v svojo notranjost, lahko svojemu občinstvu pomagate bolje razumeti vašo blagovno znamko. Pri tem lahko občinstvu predstavite svoje zaposlene, jih popeljete na ogled svoje pisarne, jim pokažete, kako pakirate svoje izdelke itd. Vse to jim pomaga, da spoznajo ljudi, ki so vključeni v vaše podjetje, kako stvari delujejo itd.
Če želite stvari narediti še bolj zanimive, se lahko v živo predstavite v družabnih medijih. To je odličen način za interakcijo s svojim občinstvom na ravni ena na ena in za razumevanje njihovih pričakovanj. Tako bo vaše občinstvo zadovoljno, saj bo vedelo, da vam je resnično mar za njihove želje. Posledično se bo vaš odnos z občinstvom še okrepil.
-
Pomagajo pritegniti promet na vašo spletno stran
Če želite privabiti promet na svojo spletno stran, morate najprej poskrbeti, da ljudje izvedo zanjo. Težava je v tem, da je za organsko privabljanje prometa potreben čas.
Najboljša stvar je, da vam omogoča, da z enim samim klikom na gumb naenkrat dosežete na tisoče ljudi. Kot smo že omenili, ustvarite odlično vsebino za svoje spletno mesto in jo z ustreznimi hashtagi delite s svojim občinstvom. To vam bo pomagalo povečati doseg. Če bo ljudem vaša vsebina všeč, jo bodo zagotovo prebrali in morda celo delili s svojimi prijatelji. In kot veste, več bralcev kot imate, več prometa bo pritegnil vaš blog.
To je torej nekaj načinov, zakaj morate za svoje poslovanje uporabljati družbene medije. Družbeni mediji niso več samo spletna stran za družabna omrežja. Če torej še ne uporabljate družbenih medijev, začnite zdaj. Potrebujete pomoč? Pri ProMarketingu vam z veseljem pomagamo!