Spodaj je predstavljen naš tečaj o izboljšanju prodaje notranje opreme.
A ne bi bilo lepo, če bi, ne samo mi, ampak vsi, ki se ukvarjajo s prodajo notranje opreme, poznali odgovor kako izboljšati prodajo iz npr. tudi njihovih spletnih strani.
Za našo terensko ekipo svetovalcev notranjega opremljanja, smo pripravili tečaj na temo izboljšanja njihovih prodajnih rezultatov, ker pa se nam zdi tematika uporabna za vse, ki delajo v prodaji, povzetek nasvetov v zvezi s prodajo notranje opreme, namenjamo tudi drugim, ki se ukvarjajo s svetovanjem na področju notranje opreme.
Tečaj je bil organiziran v sklopu team building programov podjetja ETC Adriatic, ki se že več kot desetletje na številnih trgih pojavlja, kot vodilo podjetje za organizacijo izobraževalnih tečajev in seminarjev na temo motiviranja zaposlenih.
Njihove programe si lahko ogledate na tej povezavi:
http://etc-adriatic.si/2017/02/22/team-building/
Spoznanja iz tečaja o svetovanju pri notranji opremi
Ena izmed reči, ki je zelo pomembna pri svetovanju novim kupcem o notranji opremi, je vaš prvi stik z njimi, ker pa v zadnjem času le ta vedno večkrat pride tudi iz naše spletne strani (v kolikor se na spletu s svojo ponudbo notranje opreme sploh nahajamo), smo spodaj zbrali nasvete o tem kako sploh poskrbeti, da bo vašo spletno stran o notranji opremi videlo najprej čim več ljudi, nato pa, da bomo z vsemi temi, ki se zanimajo za naše svetovanje, znali pravilno komunicirati.
Glejte tudi: aktualni tečaji za oblikovanje prostora
Arhitekti za notranjo opremo smo največkrat zatopljeni v svoje delo iz vidika načrtovanja, projektiranja in pripravljanja skic razporeditve pohištva in notranje opreme, od priprave vseh dokumentov pa je največkrat posledično odvisna tudi cena celotne storitve arhitektovega svetovanja.
Notranje oblikovanje prostorov pa je žal tudi posel, ki zahteva ogromno komunikacije tudi s strankami, saj je navsezadnje za uspešno izvedbo posla in svetovanje ter na koncu, koncev, tudi prodaje, odvisno predvsem to, kako znamo komunicirati in se pogovarjati s interesenti za notranjo opremo.
Tečaj o izboljšanju prodaje notranje opreme
Na tečaju komunikacije s potencialnimi naročniki svetovanja za notranjo opremo smo tako spoznali, da se oblike svetovanj za notranjo opremo ločijo tako po tem ali nekoga zanima zgolj nasvet, ali svetovanje za notranje opremljanje hiše, stanovanja ali poslovni subjekt, v vseh primerih pa je v prvi vrsti najprej pomembno, da znamo svoje potencialne stranke hitro oceniti za kakšno vrsto storitve na področju notranjega opremljanja se zanimajo.
Priporočljiv prispevek na to isto temo se nahaja na povezavi Svetovanje za izračun cene notranje opreme garderobnih omar, kjer je v bistvu predstavljena celotna komunikacija notranjega opremljevalca, ki se zanima za izračun cene garderobnih omar.
Toliko, da dobimo približno sliko o priporočljivem poteku komunikacije med notranjim opremljevalcem in stranko.
Oznake besedila: Tečaj o izboljšanju prodaje notranje opreme